Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Emor (6άρια) - Τις Μοίρας Μου 3 (Βίντεο Κλιπ)

Ο Mr. Emor επιστέφει με νέο κλιπ, από τον Μελωδό, με κομμάτι το "Της Μοίρας Μου 3" που βρίσκετε στο άλμπουμ "6 Μέρες".
Λοιπόν βάλε ένα beat και μέτρα ως το έξι.
Απολαύστε!


Στίχοι

Πες πως μ'αγαπάς ψέμα μην πουλάς
δεν έχει νόημα το να με ξεγελάς
βρώμα συναντάς σαν ρόδα γυρνάς
εσύ και η τύχη μου δεν μου χαμογελάς.(x2)

Ήμουν μικρός και δεν ήξερα μεγάλωσα να μάθω
να γράφω αυτό κατάφερα και να βάφω
να πλάθω την ιστορία μου σε μια ρουτίνα
μέσα σε μια γκρίζα πόλη τ'όνομα Αθήνα
μην ρωτάς για τα άσχημα δεν θέλω να θυμάμαι
θέλω φίλους πάντα δίπλα μου να μου χαμογελάνε
και αν ξεχνάνε εγώ δεν ξεχνώ και ας δείχνω έτσι
βάλε ένα beat να δεις και μέτρα ως το έξι
το μίση βρέξει την ψάχνω να εκφραστώ
και αν ένιωσες πρώτα γελώ μετά ευχαριστώ
έκανα πράγματα που δεν μπορούσα καν να φανταστώ
και τώρα βρίσκομαι εδώ να στα εξιστορώ
εντάξει λίγο φτιαγμένος λίγο μπλεγμένος
λίγο πληγωμένος μα δεν σ'αφορά γιατί είσαι ξένος
μετανιωμένος ποτέ έπαθα και έμαθα
πήρα την ευθύνη στα χέρια μου όταν έσφαλα.

Πες πως μ'αγαπάς ψέμα μην πουλάς
δεν έχει νόημα το να με ξεγελάς
βρώμα συναντάς σαν ρόδα γυρνάς
εσύ και η τύχη μου δεν μου χαμογελάς.(x2)

Πες μου τι γίνεται και ποιος ευθύνεται
βλέπω το χάλι σας πάλι με κατευθύνετε
στο να παρεκτραπώ πάλι να βγω να πιω
να βρω τα αλάνια στο πάρκο μάγκες τι γίνεται
και να τους δίνω μόνο στόχο το τίποτα εσύ χωρίς λεφτά
μόνο χρώστα και κοίτα καχύποπτα είπες τίποτα
όσο και αν μιλάς δεν σε ακούνε
βαθιά υπνωτισμένοι κοιτάνε κι απορούνε
κάθε επεισόδιο χωρίς διαφημίσεις να προτιμήσεις
το αληθινό και να ξεχωρίσεις απομιμήσεις
να ακολουθήσεις ότι αξίζεις
έχεις μόνο μία ζωή να ζεις, να χτίσεις
μαύρα σύννεφα πλακώσαν κάθε σχέδιο
κινάνε αστικά στην μπίζνα ένα Λεκανοπέδιο
με παιχνίδι με κανόνες νόμους
και πιόνια αστυνόμους
συγνώμη μα το έγκλημα είναι τέλειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου