Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Μια Η Αγάπη

Μετά από το making of, έσκασε το επίσημο κλιπ "Μια Η Αγάπη".
Χώνουν με την σειρά : Εισβολέας, Mc Yinka, Hatemost,Ταφ. Λάθος, Xino, Phyrosun, Μελωδός & 12ος.
Scratch - Dj Cutbrawl

Beatbox - Word Of Mouth
Ηχοληψία / Μίξη - Φώτης Κίκιρας
Προγραμματισμός & Μουσική - Εισβολέας
Σκηνοθεσία - Άρης Μπασιάς
Μοντάζ - Άρης Μπασιάς
Κάμερα - ( Sixtwelve www.612.gr ) (Blaze)
Art Direction : Nflekto
Post Production : Cheez

Απολαύστε!



Στίχοι
Εισβολέας.
Από Άλφα Γάμα εποχές
σε εποχές χαλεπές απ'το
Hip-Hop που μάθαμε όλοι
στο Hip-Hop που δεν θες
δεν θα απαρνιώμουν τις στιγμές
όσες και να 'χα ζωές και άμα νιώθεις
από ραπ ξέρεις κι υπόγειες διαδρομές
τα χρόνια περνούσαν, κοιτούσα που
φεύγαν πίσω όμως το αύριο με καλεί
για να συνεχίσω, ζήσαμε γαμώ δεν
μπορώ να αμφισβητήσω
μα θα 'ταν βαρετό δεν θέλω να το ξανά ζήσω.

Mc Yinka
Είναι η πρώτη αγάπη μέσα στις 4 εποχές
στίχοι αλήθεια και δάκρυ κάθε σκηνικό
και κομμάτι φωνές που βγάζουν
φωτιές αγγίζουν ψυχές, βγάζω ότι νιώθω
με το flow, ραπ αληθινό πάντα
αντί κομπλεξικό δίνω ρυθμό με τρόπο
αφροελληνικό σεβασμός ήθος και φως
όλα είναι μπρος.

Hatemost
Κι όχι δεν είμαι, ο Έλληνας που έχεις συνηθίσει
είμαι ιδέα που στο κουρμπέτι σαν τσιγάρο γυρίζει
είμαι παιδί των 90's, η γειτονιά είναι σπίτι μου
φύλα τα ρούχα σου για να 'χεις έστω τα μισά αλήτη μου
Απ'τα πρώτα χρόνια, μέχρι τώρα στη μία ρόδα
είναι δρόμος, βγαίνει αυθόρμητα, δε χρειάζεται πρόβα
είναι φαρδιά jeans, κουκούλα, είναι δυνατά πνευμόνια
είναι Ακρόπολη, να αγαπιόμαστε μ'άλλα λόγια.

Xino
We Hip-Hop not for play play, now wave your
hands in the sky, when we say say hip-hop to
me is like my one true love
it's in my blood that's why i smoke that blood clat bud
wow it's just the rythem n'vibe
the feeling that got you feelin alive, the rythem n' rhyme
it tingle your spine, like a widd from a line
it's all that, tripple r Tomahok real raw rap.

Phyrosun
Απ'το Hip ως το Hop και απ' το Τικ ως το Τοκ
24 7 ρίμες έχω σε σωρό
Κάνεις νταλαβέρι με το στυλ που διαφέρει
και όποιος δεν το φέρει καταλήγει στο Παϊτέρη
Mado παίζει κώδικας με λόγο ξίφος
ότι γράφεις ζεις αν όχι mc ο τζίφος
η κουλτούρα για να σε πάει και να σε ωραίος
το σκάβεις το beat δεν το στήνεις όπως ο Μπέος.

Μελωδός
Κουνιέται ο πρώτος πρώτος όπως ο τελευταίος
ο τρόπος είναι ευρέως γνωστός να 'σαι γεναίος
ο λόγος να'ναι πάντα απλός λυτός και ωραίος πιστός σε
αυτό που κάνει όπως ο Ζεβεδαίος
μα δέος άκου νέος υπηρετούμε το χρέος και
ότι έχουμε να πούμε βεβαίως το λέμε ευθέως
αν έτυχε κάπου να βρεθούμε όλος τυχαίως κατάλαβες
και μόνος ο ρόλος είναι αναγκαίος.

Ταυτισμένος Λάθος
Είναι ο Ταυτισμένος Λάθος
πιστός παραμένω ως τώρα
μα στο σύστημα βλάβη, συγνώμη θύμησε μου
για άλλη μια φορά μια το όνομα σου και την μεριά σου
εδώ Hip-Hop επί 24ώρου μπαίνει με ζόρι στα αυτιά σου
Με'στον ρυθμό από την φωνή μου
πιάσου , χύμα verse εκπροσωπώντας
υπονόμους και υπόγεια της γειτονιάς σου
Εεεε στάσου, τελειώνει ο χρόνος και η μαγκιά σου
δεν ήμουνα σαφής κάπου θα εμφανιστώ μπροστά σου.

12ος Πίθηκος
Είναι διέξοδος σε καταπιεσμένη κοινωνία
η αλήθεια που βρήκα στο δρόμο όχι στα βιβλία
ήμαστε οι δύο μας μαζί πάντα σε σταθερή πορεία
αχώριστοι από την παιδική μου ηλικία
είναι μια αγάπη μια γροθιά μια ουσία
είναι τόσο μαγική που προκαλεί φασαρία
τρία ωωω και ένα τέσσερα από εμένα
είμαι Mc, Bboy και Writer κυλάει στο αίμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου