Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Xplicit - Κόκκινο

Καλό μήνα και μέσα στον μήνα ο πολυαναμενόμενος δίσκος που όλοι περιμένουμε "Μηχανές".
Ωστόσο ακούστε ένα νέο κομμάτι απ'τον Xplicit με τίτλο "Κόκκινο" αλλά το οποίο δεν έχει σχέση με τις "Μηχανές".
Απολαύστε!


Στίχοι

Σκόνη απο κάτω μου και ήλιος από πάνω μου
Αρένα... Χορεύω με τον ταυρομάχο μου
Τα πόδια μου έτοιμα το φως μου όπου ανέτειλα 
Μεγάλωσα με ταύρους κι ότι έδινα έπαιρνα
Το τέλος ένα, το πλήθος διψάει για αίμα
Κι αυτός μπροστά μου θα σκότωνε για ένα στέμμα
Είμαι στο λάθος σημείο, τη λάθος μέρα
Μια λάθος Κυριακή που δε θα φέρει άλλη Δευτέρα
Τι θα κερδίζαμε αν ο κόσμος ήταν ένα;
Που θα σουνα τις Κυριακές χωρίς αρένα;
Άκου, το πλήθος φωνάζει γιατί σωπαίνω
Κοίτα, ο κόσμος γυρίζει επειδή πεθαίνω
Γελάει, τινάζει το πανί και βήμα πίσω
Είναι ένα βήμα που κάνει πριν ξεκινήσω
Όπου κι αν πιάνεσαι εσύ εγώ θ' αφήνομαι
Κι αυτή είναι η τελευταία φορά που υποκλίνομαι

Είμαι ο ταύρος που πάει πάνω στο κόκκινο
Είμαι σκοτάδι και κάνω τον κόσμο φωτεινό
Μέσα μου ψάχνω για κάτι ακόμα ανθρώπινο
Για κάτι που 'χα μέσα μου πριν απ' το κόκκινο
Εσύ κουνάς το πανί σου κι αμέσως δίνομαι
Την πλάτη σου γυρνάς κι εγώ απλά υποκλίνομαι
Όπου κι αν πιάνεσαι εσύ εγώ θα αφήνομαι
Κοίτα με, αφήνομαι, αφήνομαι, αφήνομαι, αφήνομαι! 
x2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου