Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Lex - Lost Sixteen (Βίντεο Κλιπ)

To επίσημο clip του κομματιού "Lost Sixteen", από το beat tape "Mondi - Τhe Golden Years".
Καλή σας ακρόαση και προβολή.

Στίχοι
Mr. Σκάνδαλο, Mr. Σκάνδαλο
Σ' αυτήν την πόλη έχω τη φάση μου
Όταν με πιάνουν τ' άγχη μου
Αδειάζω το κεφάλι γεμίζοντας το τασάκι μου
Άνετος στο σκαλοπάτι μου, το ξέρουνε οι γάτοι μου
Εκπροσωπώ ότι αγαπώ μα πιο πολύ την πάρτη μου
Για τους ανθρώπους μου το κάνω και τους έχω κοντά
Κι άμα τους χάσω θέλω να τους συναντήσω ξανά
Τα πεπρωμένα μας γραμμένα από τα χέρια μας μα
Λοξοκοιτάζουνε ρουφιάνοι και ζηλεύουν μουνιά
Αυτή είν' η ζούγκλα μας τα πάντα δοκιμάζοντ' εδώ
Γι' αυτό προσέχουμε καλά ποιον έχουμε αδερφό
Επιβιώνουμε με ό,τι συνεπάγεται αυτό
Ενώ άλλοι φύγανε ταξίδι μ' αγνωστό προορισμό
Αυτή είν' η γύρα μας στη γη των πειρασμών δυνατοί
Πρέπει να φέρουμε εις πέρας την αποστολή
Τοποθετείται σωστά και έχει πάντα να πει
Κυλάει σα δάκρυ ενηλίκου κι είναι η ώρα να βγει.

1 σχόλιο: