Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

12ος Πίθηκος - Δια Πυρός Και Σιδήρου feat. Πελίνα (Video Clip)

Νέο κομμάτι και κλιπ από 12ο Πίθηκο με συμμετοχή με Πελίνα, με τίτλο "Δια Πυρός Και Σιδήρου".
Ένα πολύ σωστό κομμάτι που λέει αλήθειες, video clip by Dtvproductions.
Καλή σας ακρόαση και προβολή!


Στίχοι
Χώρα:Ελλάδα
Έτος:2012
Όταν τα χρήματα στην τσέπη λιγοστέψουνε
κι όταν τα δάκρυα στα μάτια σου στερέψουνε
πού θα'ναι αυτοί που θέλανε να τους πιστέψουμε?! 
Άσε προτίμησαν να σε κλέψουνε
ποιοι?οι πολιτικοί
ποιοι?αυτοί
Αυτοί που σου ρουφούσανε το αίμα μια ζωή
ποιοι?δημοσιογράφοι
ποιοι?αυτοί
Αυτοί που σου κρύβαν την αλήθεια απ'την αρχή
ποιο ρε?ποιοι τραγουδιστές και μουσικοί?
Αγάπες και λουλούδια,τέρμα αυτά,πίσω στην αρχή
Για πες,ποιοι?οι παπάδες και η εκκλησία?
Αυτοί που έχουν ράβδους χρυσού και δεν δίνουν μία?
Ποιος είμαι εγώ?
Εγώ είμαι ο καθένας,μα έχω βαρύ φορτίο.Την κατοχή της πένας
Αυτό με καθιστά υπεύθυνο,έτοιμο πάντα
ζώντας στο Γαλατικό χωριό που λένε Ελλάδα
Όλοι παίζουν ξύλο μεταξύ τους,όλοι τσακώνονται 
όλοι 'θέλαν μια θέση για το παιδί τους 
όλοι κρύβαν τη βρώμα με κολόνιες και αρώματα 
Τώρα θέλω να δω πώς είναι να κυλιέσαι στα χώματα?
Βρίσε με,χτύπα με,θα δεις αντέχω
Πάνε χρόνια που έχω δει την αλήθεια γι'αυτό δεν τρέχω
απλά θεώρησα σωστό να τους τα πω
Με ρωτήσανε γιατί
Τι γιατί? Απλά μπορώ
Μη σκύβεις το κεφάλι,άλλοι θέλουνε να σε πανικοβάλουνε 
οκ να τρέξουμε,τι να προλάβουμε?
Μεσάνυχτα τα μάτια σου ανοιχτά 
δε θέλω να κοιτάζεις,θέλω να βλέπεις βαθιά 
σφίξε τη γροθιά σφίξε τη γροθιά 
Μένεις μόνος ρίξε γύρω σου μια γρήγορη ματιά
είναι ο κόσμος που αλλάζει ή αλλάζεις εσύ?
Μεταμορφώνεσαι ή όλα γύρω σου ασχήμυναν πολύ?
Μιλάνε για παιδεία μην κάνετε αστεία 
μόρφωση είναι το youtube πλέον,όχι τα βιβλία 
Βία μέσ' στο δρόμο βία,στην ψυχή μου βία
ψυχολογική τρομοκρατία.


Πελίνα
Όποιος,όποιος ζει σε ψέματα
πέφτει μέσ'στα αίματα
Οι πληγές που προκαλείς δεν κλείνουν τόσο εύκολα.


12oς
Mη φοβάσαι
τώρα απλά θα το γευτείς ωμό
λυπάμαι που δε μας ακούγατε τόσο καιρό 
Δύσκολα βρίσκεις αγάπη,το ξέρω
έσπασε κι αυτή μαζί με τον έρωτα και το βέλος
Δύσκολο να βρεις την καλοσύνη
ρώτα τι έχει γίνει,ρώτα την ψυχή σου τι έχει μείνει
Έχει πάρει φωτιά η καρδιά σου μοιάζει με καμίνι
κι όταν ανατιναχθεί τίποτα όρθιο δε θα μείνει 
Χειμώνας,κρύο πάλι έξω στο δρόμο 
περνάνε οι εποχές και τα χρόνια γαμώ παγώνω
Μεγαλώνω και το μυαλό μου μαζί μ'εμένα
περνάω δια πυρός και σιδήρου τα δεδομένα
Μεγαλώνω και το μυαλό μου μαζί μ'εμένα 
περνάω δια πυρός και σιδήρου τα δεδομένα
Το πετρέλαιο,το χρυσάφι,
τα όνειρά μας σε ράφι 
πατρίδα η κυβέρνηση και το κάθε σινάφι 
Ευρώπη,δάνεια και κόποι ΔΕΘ
θέλουν να σε κάνουν να νιώσεις ότι φταις
να σε κάνουνε ζώο,να μη μιλάς
ο χειρότερος εφιάλτης τους να σε δουν να ξυπνάς 
ξύπνα,σήκωσε το κεφάλι σου ψηλά
άνοιξε τα μάτια σου και ζήσε πρώτη φορά 
Οι δύσκολες μέρες θα έρθουνε βασικά
και θα'θελα να τα'χα καλά μ'εμένα προσωπικά
Ήτανε δύο κουμπιά,η αλήθεια και το ψέμα
είναι μια επιλογή που δίνεται στον καθένα
Εγώ πάτησα το πρώτο κουμπί θέλω να ζήσω 
εσύ ελεύθερα πάτα όποιο θέλεις,δε θα σ'ενοχλήσω 


Πελίνα
Όποιος,όποιος ζει σε ψέματα
πέφτει μέσ'στα αίματα
Οι πληγές που προκαλείς δεν κλείνουν τόσο εύκολα
Κι όποιος λέει αλήθεια
και το'χει για συνήθεια
φτιάχνει δρόμους ν'ανεβεί και σ'αντικρίζει
Όποιος,όποιος ζει σε ψέματα
πέφτει μέσ'στα αίματα
Οι πληγές που προκαλείς δεν κλείνουν τόσο εύκολα
Κι όποιος λέει αλήθεια
και το'χει για συνήθεια
φτιάχνει δρόμους ν'ανεβεί και σ'αντικρίζει ίσια.

4 σχόλια:

  1. ~12oς Πίθηκος(feat.Πελίνα) - Δια πυρός και σιδήρου~
    |12oς|

    Χώρα:ΕΛΛΑΔΑ
    Έτος:2012
    Όταν τα χρήματα στην τσέπη λιγοστέψουνε
    κι όταν τα δάκρυα στα μάτια σου στερέψουνε
    πού θα'ναι αυτοί που θέλανε να τους πιστέψουμε?!
    Άσε προτίμησαν να σε κλέψουνε
    ποιοί?ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
    ποιοί?ΑΥΤΟΙ
    Αυτοί που σου ρουφούσανε το αίμα μια ζωή
    ποιοί?ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
    ποιοί?ΑΥΤΟΙ
    Αυτοί που σου κρύβαν την αλήθεια απ'την αρχή
    ποιοί ρε?ποιοί τραγουδιστές και μουσικοί?
    Αγάπες και λουλούδια,τέρμα αυτά,πίσω στην αρχή
    Για πες,ποιοί?οι παπάδες και η εκκλησία?
    Αυτοί που έχουν ράβδους χρυσού και δεν δίνουν μία?
    Ποιος είμαι εγώ?
    Εγώ είμαι ο καθένας,μα έχω βαρύ φορτίο.Την κατοχή της πένας
    Αυτό με καθιστά υπεύθυνο,έτοιμο πάντα
    ζώντας στο Γαλατικό χωριό που λένε Ελλάδα
    Όλοι παίζουν ξύλο μεταξύ τους,όλοι τσακώνονται
    όλοι 'θέλαν μια θέση για το παιδί τους
    όλοι κρύβαν τη βρώμα με κολόνιες και αρώματα
    Τώρα θέλω να δω πώς είναι να κυλιέσαι στα χώματα?
    Βρίσε με,χτύπα με,θα δεις ΑΝΤΕΧΩ
    Πάνε χρόνια που έχω δει την αλήθεια γι'αυτό δεν τρέχω
    απλά θεώρησα σωστό να τους τα πω
    Με ρωτήσανε γιατί
    Τι γιατί? Απλά μπορώ
    Μη σκύβεις το κεφάλι,άλλοι θέλουνε να σε πανικοβάλουνε
    οκ να τρέξουμε,τι να προλάβουμέ?
    Μεσάνυχτα τα μάτια σου ανοιχτά
    δε θέλω να κοιτάζεις,θέλω να βλέπεις βαθιά
    σφίξε τη γροθιά σφίξε τη γροθιά
    Μένεις μόνος ρίξε γύρω σου μια γρήγορη ματιά
    είναι ο κόσμος που αλλάζει ή αλλάζεις εσύ?
    Μεταμορφώνεσαι ή όλα γύρω σου ασχήμυναν πολύ?
    Μιλάνε για παιδεία μην κάνετε αστεία
    μόρφωση είναι το youtube πλέον,όχι τα βιβλία
    Βία μέσ' στο δρόμο βία,στην ψυχή μου βία
    ψυχολογική τρομοκρατία.

    |Πελίνα|

    Όποιος,όποιος ζει σε ψέματα
    πέφτει μέσ'στα αίματα
    Οι πληγές που προκαλείς δεν κλείνουν τόσο εύκολα

    |12oς|

    Mη φοβάσαι
    τώρα απλά θα το γευτείς ωμό
    λυπάμαι που δε μας ακούγατε τόσο καιρό
    Δύσκολα βρίσκεις αγάπη,το ξέρω
    έσπασε κι αυτή μαζί με τον έρωτα και το βέλος
    Δύσκολο να βρεις την καλοσύνη
    ρώτα τι έχει γίνει,ρώτα την ψυχή σου τι έχει μείνει
    Έχει πάρει φωτιά η καρδιά σου μοιάζει με καμίνι
    κι όταν ανατιναχθεί τίποτα όρθιο δε θα μείνει
    Χειμώνας,κρύο πάλι έξω στο δρόμο
    περνάνε οι εποχές και τα χρόνια γαμώ παγώνω
    Μεγαλώνω και το μυαλό μου μαζί μ'εμένα
    περνάω δια πυρός και σιδήρου τα δεδομένα
    Μεγαλώνω και το μυαλό μου μαζί μ'εμένα
    περνάω δια πυρός και σιδήρου τα δεδομένα
    Το πετρέλαιο,το χρυσάφι,
    τα όνειρά μας σε ράφι
    πατρίδα η κυβέρνηση και το κάθε σινάφι
    Ευρώπη,δάνεια και κόποι ΔΕΘ
    θέλουν να σε κάνουν να νιώσεις ότι φταις
    να σε κάνουνε ζώο,να μη μιλάς
    ο χειρότερος εφιάλτης τους να σε δουν να ξυπνάς
    ΞΥΠΝΑ,σήκωσε το κεφάλι σου ψηλά
    άνοιξε τα μάτια σου και ζήσε πρώτη φορά
    Οι δύσκολες μέρες θα έρθουνε βασικά
    και θα'θελα να τα'χα καλά μ'εμένα προσωπικά
    Ήτανε δυό κουμπιά,η αλήθεια και το ψέμα
    είναι μια επιλογή που δίνεται στον καθένα
    Εγώ πάτησα το πρώτο κουμπί θέλω να ζήσω
    εσύ ελεύθερα πάτα όποιο θέλεις,δε θα σ'ενοχλήσω

    |Πελίνα|

    Όποιος,όποιος ζει σε ψέματα
    πέφτει μέσ'στα αίματα
    Οι πληγές που προκαλείς δεν κλείνουν τόσο εύκολα
    Κι όποιος λέει αλήθεια
    και το'χει για συνήθεια
    φτιάχνει δρόμους ν'ανεβεί και σ'αντικρίζει
    Όποιος,όποιος ζει σε ψέματα
    πέφτει μέσ'στα αίματα
    Οι πληγές που προκαλείς δεν κλείνουν τόσο εύκολα
    Κι όποιος λέει αλήθεια
    και το'χει για συνήθεια
    φτιάχνει δρόμους ν'ανεβεί και σ'αντικρίζει ίσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gia sas pedia enas filos mou ekane mia selida kai psaxni meli tsekare tetin exi sexesi m t rap
    http://emusicrap.wix.com/miarapparea

    ΑπάντησηΔιαγραφή