Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

Συνέντευξη RG



1. Καλησπέρα Αργύρη, θα μπορούσες να μας πεις δυο λόγια για ’σένα;

Ναι, είμαι ο RG και είμαι καλά.

2. Πως αποφάσισες να γίνεις mc;

Δεν το αποφάσισα, μου βγαίνει. Κάνω rap από 12 χρονών.

3. Γράφεις κομμάτια για το κράτος για την παιδεία κ.α. Ποια είναι η γνώμη σου για την πολιτική;
Η γνώμη μου φαίνεται από τα κομμάτια μου. Άχρηστοι, ανίκανοι, χαραμοφάηδες που νομίζουν ότι κάνουν πολιτική.

4. Είναι αλήθεια οι φήμες ότι μπήκες στο νέο label του Ταραξία το Hip-Hope;
Ναι, είναι μια προσπάθεια… κι εγώ είμαι μέσα.

5. Μετά από το CD σου «Στους Δρόμους» θα βγάλεις κάτι καινούριο; Αν ναι πως θα λέγεται και λίγες πληροφορίες γι’ αυτό
Ετοιμάζω καινούργια δουλεία. Θα έχεις νέα από Σεπτέμβρη.

6. Σχετικά με τα battle και τα freestyle ποια η γνώμη σου;
Για να κάνεις battle πρέπει να ξέρεις να κάνεις και freestyle.

7. Πιστεύεις ότι το internet βοηθάει το rap;

Εννοείται. Το internet βοηθάει γενικά.

8. Πολλοί σε κράζουν επειδή είσαι εμπορικός. Τι έχεις να πεις γι’ αυτό το θέμα;
(γέλια)

9. Τι πιστεύεις ότι κάποιος πρέπει να έχει για να γίνει rapper;

Να είναι αληθινός.

10. Ποιους mc’s έχεις ξεχωρίσει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό;
Πολλούς αδερφέ, θα γεμίσουμε παράγραφο.

11. Τι πιστεύεις για τους internet mc’s;
Ποιους?

12. Δυο λόγια για το From-Street blog.
Καλή συνέχεια…

13.Έχεις να προσθέσεις κάτι για το τέλος;
Κάθε μέρα 14:00 – 16:00 στο www.mangoradio.gr!

Την συνέντευξη αυτή έκανε ο Radiourgos Robokop για το From-Street Blog!

7 σχόλια: